20 Weird Facts About Pakistan

  20 Weird Facts About Pakistan 

پاکستان کے بارے میں 20 عجیب و غریب معلومات 

20 Weird Facts About Pakistan
 20 Weird Facts About Pakistan 


پاکستان، آئینی طور پر اسلامی جمہوریۂ پاکستان کے نام سے مشہور ہے۔ یہ جنوبی ایشیا میں واقع ہے اور اس کے ممالک ہندوستان، افغانستان، ایران، اور چین کے ساتھ سرحدوں کا اشتراک ہوتا ہے۔
پاکستان کی قومی زبان اردو ہے، لیکن پورے ملک میں کئی علاقائی زبانیں بولی جاتی ہیں، جن میں پنجابی، سندھی، پشتو، اور بلوچی شامل ہیں۔
پاکستان دنیا میں ششویں سب سے زیادہ آبادی والا ملک ہے، تخمینہ کے مطابق اس کی آبادی 22.5 کروڑ سے زائد ہے۔
پاکستان کا قومی کھیل فیلڈ ہاکی ہے۔ ملک نے اس کھیل میں کئی اولمپک میڈلز جیتے ہیں، جن میں 1960، 1968، اور 1984 کے اولمپک میڈلز شامل ہیں۔
پاکستان دنیا کی دوسری بلند ترین پہاڑی چوٹی کے حامل ہے، جس کا نام کے 2 ہے۔ یہ کاراکورم پہاڑی سلسلے کا حصہ ہے اور اس کی بلندی 8,611 میٹر (28,251 فٹ) ہے۔
پاکستان کا سب سے بڑا عمیق سمندری بندرگاہ گوادر بندرگاہ ہے، جو بلوچستان صوبے میں واقع ہے۔ یہ ممالک خلیج، وسطی ایشیا، اور جنوبی ایشیا کے درمیان اہم استراتیجی رابطے کا کردار ادا کرتا ہے۔
پاکستان مشہور متفرق طعام کیلئے ہے۔ کچھ مشہور ڈشز میں بریانی (مزیدار چاول کا ڈش)، کباب، نہاری (دھیمی آنچ پر پکائی گئی گوشت کی قیمہ)، اور چپلی کباب (مصالحہ دار گائے کا کیک) شامل ہیں۔
پاکستان میں دنیا کا سب سے بڑا نمک کا کان، خیوڑا نمک کان، واقع ہے جو پنجاب صوبے میں واقع ہے۔ یہ ایک مقبول سیاحتی دلچسپی کا مرکز ہے اور اس کی اندرونی نمکی شکلیں کی وجہ سے مشہور ہے۔
پاکستان کا ایک دلچسپ ثقافتی وراثت ہے، جس میں انڈس ویلی سول معاشرتی، پارسی سلطنت، اور مغل سلطنت جیسی مختلف تہذیبوں کے اثرات شامل ہیں۔ موئن جو دڑو اور ٹیکسلا وغیرہ تاریخی مقامات یونیسکو کی دنیای تراث فہرست میں شامل ہیں۔
پاکستان کا قومی جانور مارخور ہے، جو ایک جنوبی پہاڑی علاقے میں پایا جاتا ہے۔ اس کی الجھے ہوئی سینگوں کے لئے مشہور ہے۔ 

Post a Comment

Previous Post Next Post

Smartwatch

Random Products